مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-16سياسي

جامعه تشنه الگوهای تربیتی با نگاه توحیدی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جامعه بشری امروز تشنه الگوهای تربیتی با نگاه توحیدی و محور ارزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن عاملی عصر یکشنبه در مراسم رونمایی از کتاب تجلی مصباح در اردبیل اظهار کرد: جوانان ما امروز در عظیم ترین جنگ فکری و عقیدتی به الگویی شایسته بر مبنای معرفت افزایی نیاز دارند که می توانیم انبیا و اولیای الهی را به عنوان شایسته ترین الگو به آنها معرفی کنیم.

وی ویژگی های ممتاز امام علی (ع) و حضرت سیدالشهدا (ع) را در مسیر تربیتی نسل آینده یادآور شد و تصریح کرد: به شرط آنکه این الگوها در عمل پیاده شود، می توانیم شایسته ترین پیام تربیتی و معرفتی را به نسل آینده منتقل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: الگوهای ممتاز رفتاری و اخلاقی باید در عمل خود را نشان دهند همان طوری که حضرت علی (ع) عدالت را در عمل و امام حسین (ع) نیز شجاعت و دینداری را در صحرای کربلا به نمایش گذاشت تا همه امت اسلامی در احیای این ارزش ها تلاش و جدیت داشته باشند.

آیت الله عاملی افزود: ما حق نداریم این الگوها را تنها در شعار خلاصه کرده و نوعی بی اعتمادی در جامعه به وجود آوریم بلکه بهتر است به دور از حق ویژه و یا ترس و واهمه از برخی رفتارها، عدالت، امر به معروف و نهی از منکر و حفظ حرمت و عفت و عزت مسلمانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه تشنه الگوهای تربیتی با نگاه توحیدی است

جامعه تشنه الگوهای تربیتی با نگاه توحیدی است