مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-16سياسي

توافق برای ترمیم و پایدارسازی دائمی دیواره ساحلی شهر «معمولان»


دانشگاه لرستان و شرکت آب منطقه ای لرستان برای ترمیم و پایدارسازی دائمی دیواره ساحلی معمولان در کنار گلزار شهدای این شهر به توافق رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز یکشنبه نشست مشترک گسترش همکاری های دوجانبه کاربردی و پروژه محور معاونت های طرح و توسعه و برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای استان لرستان و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست که در راستای تداوم نشست های قبلی گسترش ارتباط دانشگاه لرستان با بخش های اجرایی و صنعتی استان لرستان برگزار شد دو طرف به توافق نهایی رسیدند که با اقدام مشترک، دو پروژه ترمیم و پایدارسازی دائمی دیوار ساحلی شهر معمولان که در کنار گلزار شهدای این شهر قرار دارد و تعیین ارزش افزوده واقعی آب در بخش های صنعت، کشاورزی و شرب استان لرستان را اجرا کنند.

ترمیم و پایدارسازی دائمی دیوار ساحلی شهر معمولان، نقش مهمی در پیشگیری از خسارات سیل ها و سیلاب های احتمالی آینده به ویژه حفاظت از گلزار شهدای این شهر دارد.

پروژه تعیین علمی ارزش افزوده آب نیز از اهمیت بالایی بهره مند است؛ زیرا برای شرکت آب منطقه ای استان لرستان مهم است که ارزش افزوده هر لیتر مصرفی آب در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و شرب، چقدر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق برای ترمیم و پایدارسازی دائمی دیواره ساحلی شهر «معمولان»

توافق برای ترمیم و پایدارسازی دائمی دیواره ساحلی شهر «معمولان»