مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-10اجتماعي

9000 جلد کتاب جدید وارد قفسه های کانون پرورشی اردبیل می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: 9هزار جلد کتاب در مرحله نخست به اردبیل ارسال می شود که طبق برنامه ریزی بلافاصله بعد از ثبت در اختیار اعضا قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ملیحه ملک زاده فرد عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به حوزه کتاب کودک و نوجوان یکی از دغدغه های اصلی مسئولان کانون پرورش فکری است، اظهار کرد: طی مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون 3 میلیون جلد کتاب برای تجهیز مراکز به کتاب های مناسب و شایسته، به 31 استان کشور ارسال شد.

وی با اشاره به ارسال بیش از 9 هزار جلد کتاب در 90 عنوان سهم در مرحله نخست به استان اردبیل، گفت: این کتاب ها بعد از مراحل تقسیم، به 24 مرکز کانون در سراسر استان ارسال خواهد شد و کتاب ها بلافاصله بعد از آماده سازی و ثبت در اختیار اعضای کانون قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: پس از انجام فرآیند ثبت، این کتاب ها از مرداد ماه امسال برای مطالعه توسط کودکان و نوجوانان وارد قفسه های کتاب در مراکز کانون خواهد شد.

ملک زاده فرد با اشاره به اینکه برخی از این کتاب ها، برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کانون هستند، گفت: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان طبق تعهداتش نسبت به خرید و ارسال آن به استان ها اقدام کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9000 جلد کتاب جدید وارد قفسه های کانون پرورشی اردبیل می شود

9000 جلد کتاب جدید وارد قفسه های کانون پرورشی اردبیل می شود