مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 07:002023-07-01فرهنگي

ماجرای «شوآف» جشنواره عروسکی چیست؟/ خوابی که تئاتر شد


کاوه مهدوی درباره ویژگی های نمایش «شوآف» که در بخش بزرگسال جشنواره عروسکی مبارک روی صحنه می رود، توضیح داد و عنوان کرد داستان این نمایش را خواب دیده است.

- کاوه مهدوی درباره ویژگی های نمایش شوآف که در بخش بزرگسال جشنواره عروسکی مبارک روی صحنه می رود، توضیح داد و عنوان کرد داستان این نمایش را خواب دیده است.

کاوه مهدوی نویسنده و کارگردان تئاتر که در این دوره از جشنواره نمایش های عروسکی تهران - مبارک با نمایش شوآف حضور دارد درباره این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: من اولین بار در دوره هفدهم جشنواره تهران - مبارک که به دبیری مرضیه برومند برگزار شد با نمایش جیق جیقه باقاف حضور داشتم.

در این دوره هم با نمایش شوآف در بخش بزرگسال به صحنه می روم که فضایی فانتزی دارد.

وی ادامه داد: فعالیت اصلی من در حوزه تئاتر عروسکی نیست اما از آنجا که در نمایش هایی که به صحنه می برم فضای فانتزی وجود دارد احساس کردم این فضاسازی را می توانم در نمایش های عروسکی پیاده کنم و در واقع انگار کار کردن در حوزه عروسکی را دوست دارم اما انجامش نمی دهم به همین دلیل بود که علاقه مند شدم در زمینه تئاتر عروسکی کار کنم.

من در دوره هجدهم هم نمایش مکبث را برای اجرا در جشنواره آماده کرده بودم که با بحران کرونا گرفتم و نتوانستم کار را اجرا کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای «شوآف» جشنواره عروسکی چیست؟/ خوابی که تئاتر شد

ماجرای «شوآف» جشنواره عروسکی چیست؟/ خوابی که تئاتر شد