مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 06:152023-07-18سياسي

تحول خواهی از ضرورت ها و اقتضای امروز انقلاب است


رییس جمهور تحول خواهی را از ضرورت های مهم امروز کشور دانست و تأکید کرد: همه مدیران باید با نگاه تحولی و با انگیزه تلاش کنند تا در حوزه هایی که کارها عقب مانده و موجب بروز مشکل و رنج برای مردم شده تلاش مضاعف داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی شامگاه دوشنبه در ادامه دومین سفر دولت مردمی به کهگیلویه و بویراحمد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور فعالان اقتصادی برگزار شد، حضور با معنا و شکوهمند مردم این خطه در استقبال از دولتمردان را مسئولیت آور دانست و همه همکاران دولت را مکلف کرد با تلاش مضاعف و بهره گیری از ظرفیت های عظیم منطقه، در جهت حل مشکلات و رفاه حال مردم تلاش مضاعف کنند.

رییس جمهور گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد به برکت انقلاب و نظام اسلامی کارهای بسیاری شده که انصاف حکم می کند از زحمات انجام شده قدردانی شود، اما کاستی هایی نیز وجود دارد که باید با تلاش بی وقفه برای رفع آنها گام برداشت.

وی هویت فرهنگی استان را از سرمایه های این منطقه عنوان کرد و متذکر شد: حفظ و ارتقای این سرمایه عظیم برعهده همه دست اندرکاران به ویژه مرزبانان فرهنگی است.

رییس جمهور افزود: هجوم فرهنگی نسبت به جوانان و آحاد جامعه همه جا وجود دارد و دولت خود را در مقابله با این هجوم و همچنین صیانت از سرمایه بزرگ هویت اجتماعی و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول خواهی از ضرورت ها و اقتضای امروز انقلاب است

تحول خواهی از ضرورت ها و اقتضای امروز انقلاب است