مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-15سياسي

آمادگی استانداری تهران برای صدور مجوز برگزاری تجمعات قانونی


استاندار تهران درباره برگزاری تجمعات براساس اصل 27 قانون اساسی، گفت: قاعدتا دولت ها به دنبال حضور مشارکت جویانه مردم هستند بنابراین سازمان ها، - استاندار تهران درباره برگزاری تجمعات براساس اصل 27 قانون اساسی، گفت: قاعدتا دولت ها به دنبال حضور مشارکت جویانه مردم هستند بنابراین سازمان ها، دستگاه ها و همه عواملش را به کار می گیرد تا این سطح افزایش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا فخاری استاندار تهران در گفت وگویی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نزدیکی انتخابات چه اقداماتی برای برگزاری تجمعات و اجرای اصل 27 قانون اساسی صورت گرفته است؟ گفت: قاعدتا در حوزه انتخابات یکی از مسائل حداکثرسازی سطح مشارکت ها است؛ سطح مشارکت زمانی صورت می پذیرد که همه مردم با سلایق و دیدگاه های مختلف امکان حضور در این عرصه ملی را داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات، بحث تجمعاتی است که البته باید وجه قانونی داشته و با مجوز باشد و قابلیت اطلاع رسانی داشته باشد تا ما بتوانیم ظرفیت های لازم را برای آن ایجاد کنیم؛ هم برای اینکه بتوانند در یک محل اسکان پیدا کنند( تجمع ) و طرح مسئله کنند و هم به لحاظ مسائل ایمنی و امنیتی، تا ما بتوانیم تضمین های لازم برای برگزاری مراسم شان را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استانداری تهران برای صدور مجوز برگزاری تجمعات قانونی

آمادگی استانداری تهران برای صدور مجوز برگزاری تجمعات قانونی