مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-05اقتصادي

بسته شدن 92 چاه آب غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت:ازسال گذشته تاکنون 92 حلقه چاه غیر مجاز در کهگیلویه و بویر احمد پرو مسلوب المنفعه شد که با این اقدام حدود 2 میلیون مترمکعب آب صرفه جویی شده است.

- آرش مصلح در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کشاورزان و بهره برداران منابع آبی در سطح استان رعایت الگوی کشت را اجرا کرده و از هرگونه اضافه برداشت یا برداشت های غیر مجاز خصوصاً از منابع زیرزمینی جدا خودداری کنند.

وی بیان کرد: در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد 2 هزار و 853 حلقه چاه مجاز برای مصارف شامل شرب، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سالانه بیش از 155 میلیون مترمکعب آب از این تعداد چاه مجاز در استان برداشت می شود.

مصلح عنوان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد تعداد یکهزار و 41 حلقه چاه غیرمجاز وجود که تقریباً بیش از 33 میلیون مترمکعب حجم تخلیه آب توسط آنها انجام می شود.

 وی گفت: از سال گذشته تاکنون 92 حلقه چاه غیر مجاز در کهگیلویه و بویر احمد پر و مسلوب المنفعه شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از این تعداد 12 مورد آن در سالجاری بوده است، خاطرنشان کرد: با پر و مسلوب المنفعه شدن این تعداد چاه غیرمجاز در استان از سال گذشته تا کنون حدود 2 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن 92 چاه آب غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد

بسته شدن 92 چاه آب غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد