مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-19سياسي

طرح «سپهر سعادت» ثمر داد


نذورات نقدی کارکنان بانک صادرات ایران ویژه بازسازی عتبات عالیات در قالب طرح «سپهر سعادت» در نشستی با حضور جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در اولین روز ماه محرم تقدیم این ستاد شد.

- نذورات نقدی کارکنان بانک صادرات ایران ویژه بازسازی عتبات عالیات در قالب طرح سپهر سعادت در نشستی با حضور جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در اولین روز ماه محرم تقدیم این ستاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این نشست که با حضور مجید نامجو جانشین رییس ستاد و سایر مسئولان و همچنین میثم مرادی نیا رییس اداره کل روابط عمومی و حجت الاسلام علی اصغر ولایتی عضو شورای عالی فرهنگی بانک برگزار شد، مبالغ جمع آوری شده نذورات کارکنان بانک که در قالب طرح سپهر سعادت جمع آوری شده بود، به مدیران این ستاد تقدیم شد.

جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در این نشست به تشریح روند اقدامات، برنامه ها و مأموریت های اصلی این ستاد پرداخت و با اشاره به اینکه ستاد توسعه و نوسازی عتبات عالیات در سه محور جمع آوری نذورات، ساخت و ساز اماکن مقدسه و تسهیل فعالیت موکب ها در اربعین فعالیت دارد، گفت: فعالیت ها و هماهنگی های لازم برای تسهیل حرکت بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی از سال گذشته آغاز شده است و امیدواریم امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «سپهر سعادت» ثمر داد

طرح «سپهر سعادت» ثمر داد