مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 00:002023-06-28سياسي

برنامه های عید بزرگ قربان در بارگاه منور رضوی


ویژه برنامه های فرهنگی، مذهبی و معرفتی متنوعی به مناسبت عید قربان برای بهره مندی زائران و مجاوران از فیوضات این عید در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده که با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم شب عید قربان در صحن پیامبر اعظم(ص) از ساعت 20 با قرائت زیارت امین الله آغاز می شود و در ادامه با دکلمه خوانی، مدیحه سرایی و سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی ادامه خواهد یافت.

اجرای سرود، شعرخوانی آیینی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های شب عید قربان است و پایان بخش این مراسم قرائت زیارت جامعه کبیره توسط زین العابدین غلام خواهد بود.

ویژه برنامه های صبح عید قربان ساعت 9:15 از رواق امام خمینی(ره) با قرائت قرآن، دکلمه خوانی و بیان احکام توسط حجت الاسلام روح الله نامنی آغاز خواهد شد و با شعرخوانی آیینی، مدیحه سرایی و سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد ادامه خواهد یافت.

پایان بخش این مراسم پس از اقامه نماز ظهر و عصر قرائت زیارت امین الله توسط سیدهاشم وفایی خواهد بود.

ویژه برنامه های عصر روز عید قربان در رواق امام خمینی(ره) از ساعت 17:20 آغاز خواهد شد که قرائت قرآن، دکلمه خوانی، بیان احکام، مدیحه سرایی و سخنرانی حجت الاسلام فیض آبادی از بخش های مختلف این برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های عید بزرگ قربان در بارگاه منور رضوی

برنامه های عید بزرگ قربان در بارگاه منور رضوی