مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-10سياسي

فرمانده هوانیروز ارتش: اقتدار امروز ارتش را مدیون اعتماد امام خمینی(ره) هستیم


امروز اگر اقتداری در ارتش وجود دارد به خاطر اعتماد امام خمینی(ره) به ارتش و پیمان تاریخی کارکنان ارتش در آن روز تاریخی است و در پی این جریان رقم خوردن پیروزی های ارتش در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

- امیرسرتیپ یوسف قربانی در حاشیه مراسم سالروز رژه تاریخی هوانیروز ارتش در قم در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: رژه هوانیروز در آن روز به یادماندنی یک جریان تاریخی بود که باعث اثبات ولایت مداری و ولایت پذیری کارکنان ارتش جمهوری اسلامی در محضر حضرت امام خمینی(ره) شد.

وی با بیان اینکه هوانیروز در آن روز به عنوان نماینده ای از یگان های ارتش جمهوری اسلامی در محضر امام حضور داشت، خاطرنشان کرد: این واقعه در بحبوحه سال 58 که منافقین و معاندین بسیاری حضور داشتند صورت گرفت همچنین مستشاران زیادی از کشور خارج شده بودند که این امر به نظام وانقلاب ضربه وارد می کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در واقع امام در آن زمان به کارکنان ارتش اعتماد کردند و  این اعتماد باعث رقم خوردن پیروزی های ارتش علی الخصوص هوانیروز در زمان جنگ تحمیلی شد.

وی در پایان گفت: امروز اگر اقتداری در ارتش وجود دارد به خاطر اعتماد امام خمینی به ارتش و پیمان تاریخی کارکنان ارتش در آن روز تاریخی است و در پی این جریان رقم خوردن پیروزی های ارتش در هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده هوانیروز ارتش: اقتدار امروز ارتش را مدیون اعتماد امام خمینی(ره) هستیم

فرمانده هوانیروز ارتش: اقتدار امروز ارتش را مدیون اعتماد امام خمینی(ره) هستیم