مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-30سياسي

تبیین سیره علوی نیاز امروز جامعه/ جشن های ولایت مردم محور باشد


امام جمعه موقت سمنان خواستار تبیین سیره علوی به مثابه یک نیاز برای جامعه به خصوص برای جوانان شد و گفت: برگزاری با شکوه مراسم دهه ولایت در مساجد یک راهکار این ترویج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن اشاره به دهه ولایت بیان کرد: اعیاد برای ما مسلمانان جایگاه ویژه ای دارد اما حقیقت دهه ولایت در بستر این جشن ها می بایست برای جوانان تبیین گردد.

وی با بیان اینکه تبیین سیره علوی به مثابه نیاز جامعه به خصوص نسل جوان صورت گیرد، ابراز کرد: باید در برگزاری جشن های این ایام از ظرفیت مساجد و اماکن مذهبی و عمومی و همچنین هیئت های مذهبی، بهره گیری کرد تا هر چه باشکوه تر این مراسم برگزار شود امام جمعه موقت سمنان خواستار توجه به برنامه های دهه ولایت شد و گفت: افرادی که حقیقت واقعی غدیر خم را درک کرده باشند، برای همیشه در راه ولایت استوار خواهند بود لذا برای جوانان باید حقیقت غدیر را بیان کرد.

بارانی درک حقیقت غدیر را عامل سعادت دانست و تاکید کرد: ترویج معارف اسلامی به ویژه بیان حقیقت جایگاه امام علی (ع) در مسیر ترویج گفتمان اسلام از جمله مسائلی است که بیش از هر زمان دیگر باید امروز مد نظر برنامه ریزان و مسئولان نهادهای فرهنگی ما قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین سیره علوی نیاز امروز جامعه/ جشن های ولایت مردم محور باشد

تبیین سیره علوی نیاز امروز جامعه/ جشن های ولایت مردم محور باشد