مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-11سياسي

باید اهمیت اسناد رسمی را به مجموعه های دولتی بشناسانیم


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه باید اهمیت اسناد رسمی را به مجموعه های دولتی بشناسانیم، گفت: اگر دولت متوجه شود که اسناد عادی چه ضرری را به سیستم اقتصادی وارد می کند، - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه باید اهمیت اسناد رسمی را به مجموعه های دولتی بشناسانیم، گفت: اگر دولت متوجه شود که اسناد عادی چه ضرری را به سیستم اقتصادی وارد می کند، خود پیش قدم می شود تا فرایند اسناد رسمی اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر جهانگیر در دومین همایش ملی ایده های تحول آفرین ثبتی با بیان اینکه بحث دنیای امروز انسان مغز محور است، گفت: یکی از برندگان جایزه نوبل اعلام کرد که برای آینده جهان به جای حرکت به سمت کرات دیگر باید به سراغ مغز می رفتیم و ناشناخته های دنیای مغز را می شناختیم.

وی ادامه داد: در مغز شرایط ثبت وقایع ایجاد شده است و همین ثبت مسئله ای بسیار پیچیده است که می توان آن را به مجموعه سازمان ثبت نیز تعمیم داد.

سازمان ثبت می تواند از بسیاری از جرائم پیشگیری کرده و بسیاری از دغدغه ها را رفع کند.

جهانگیر با بیان اینکه زمانی می توان ثبت را در جامعه جاری کرد که فرهنگ آن رواج یافته باشد، گفت: مردم هنوز اهمیت ثبت رسمی را به خوبی درک نکرده اند و به همین دلیل است که با گذشت بیش از صد سال از قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اهمیت اسناد رسمی را به مجموعه های دولتی بشناسانیم

باید اهمیت اسناد رسمی را به مجموعه های دولتی بشناسانیم