مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-02سياسي

دانشجویان وظیفه خطیری برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن دارند


دانشجویان وظیفه خطیر و مهمی برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن دارند و برای رسیدن به این اهداف نباید هدف اصلی خویش را فراموش کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز گفت: دانشجویان وظیفه خطیر و مهمی برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن دارند و برای رسیدن به این اهداف نباید هدف اصلی خویش را فراموش کنند.

دکتر صفر نصراله زاده روز یکشنبه، 11 تیرماه، در مراسم افتتاحیه بیست وششمین دوره اردوی تشکیلاتی و زیارتی، مشهدمقدس تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز و بزرگداشت سالگرد شهادت شهید دکتر آیت الله بهشتی و هفتاد و دوتن از یاران امام خمینی(ره) در تالار شهیدشفایی این دانشگاه، گفت: شهادت سید مظلومان و یاران باوفای امام(ره) در جریان انفجار دفتر ریاست جمهوری، روزهای سخت و غم انگیزی برای انقلاب و ملت ایران بود که بعد از سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب در روز 6 تیرماه در مسجد ابوذر تهران صورت گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان انقلاب انسان های بزرگی چون شهیدبهشتی را از ما گرفت، تصریح کرد: هنوز داغ این درد بر دل ملت ایران باقی مانده است.

نصراله زاده با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی یک ملت بود، مظلومانه زیست و خاری بر چشم دشمنان بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان وظیفه خطیری برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن دارند

دانشجویان وظیفه خطیری برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن دارند