مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-29سياسي

وحدت و معنویت پیام زندگی بخش حج است


وحدت و معنویت پیام زندگی بخش حج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد محمدی صبح پنجشنبه در خطبه های نماز عید قربان جم با تبریک عید سعید قربان اظهار داشت: عید قربان روز تقرب به حضرت حق وقربانی هوای نفس است.

وی اضافه کرد: امیرالمؤمنین (ع) در خطبه نورانی 110 نهج البلاغه درباره برخی از راه های تقرب به پروردگار می فرماید: بهترین وسیله ای که انسان ها می توانند با آن به خدای سبحان نزدیک شوند، ایمان به خدا و پیامبر (ص) و جهاد در راه خداست.

امام جمعه جم بر انجام واجبات و خدمت به مردم تاکید کرد و ادامه داد: دوری از گناه و محبت به اهل بیت (ع) و برائت از دشمنان از موضوعات بسیار مهم و مورد تاکید است.

وی با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مراسم پرفیض دعای عرفه تصریح کرد: حضور پرشور همه مردم بویژه جوانان در دعای عرفه نشان از وجود شور و شعور معنوی در جامعه است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه وحدت و معنویت پیام زندگی بخش حج است، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و لزوم مردمی شدن غدیر و مراسم غدیر خواستار برگزاری برنامه محتوایی، امام شناسی و پاسخ به شبهات شد.

وی علامه امینی را علامه با بصیرت و تکلیف محور معرفی کرد و گفت: مؤلفه های اصلی بصیرت شامل ایمان راسخ و تعهد و عزم ایمانی، حکمت، معرفت، کیاست و زکاوت، زمان شناسی، جریان شناسی و دشمن شناسی و شجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و معنویت پیام زندگی بخش حج است

وحدت و معنویت پیام زندگی بخش حج است