مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-18سياسي

هدف دشمن از ترویج بی حجابی حذف «فرهنگ اسلامی» از جامعه است


مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) مشگین شهر با بیان اینکه دشمنان با رواج برهنگی در صدد از بین بردن حریم ها هستند، گفت: حذف فرهنگ اسلامی از جامعه هدف دشمن از ترویج بی حجابی است.

- مشگین شهر- مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) مشگین شهر با بیان اینکه دشمنان با رواج برهنگی در صدد از بین بردن حریم ها هستند، گفت: حذف فرهنگ اسلامی از جامعه هدف دشمن از ترویج بی حجابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی رستم وند پیش از ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان محجبه مدارس مشگین شهر که به مناسبت هفته عفاف و حجاب با همکاری مدارس علمیه برادران و خواهران این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال های اخیر بر اثر تهاجم فرهنگی و شبهه افکنی های مغرضانه دشمن، با چالش های مختلف در موضوع حجاب و پوشش بانوان روبه رو هستیم.

وی تصریح کرد: چالش ها و برنامه ها در زمینه ترویج بی حجابی تا جایی پیش رفته است که گروهی برهنگی را نشانه تمدن و حجاب و عفاف را نماد عقب ماندگی معرفی می کنند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) مشگین شهر با اشاره به تفاوت نگاه غرب و اسلام به زن گفت: نگرش اسلام به زن یک نگاه ارزشی است اما در جوامع غربی شأن زن از مرتبه انسانیت به کمترین درجه تنزل یافته و در این جوامع دیدگاه به زن به عنوان کالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن از ترویج بی حجابی حذف «فرهنگ اسلامی» از جامعه است

هدف دشمن از ترویج بی حجابی حذف «فرهنگ اسلامی» از جامعه است