مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:202023-06-25اجتماعي

رفع سد معبر و جمع آوری مزاحمت های شغلی زنجان شمالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، محمد کریمی با اعلام این خبر گفت: طرح ساماندهی اصناف و رفع سد معبر با استناد به تبصره 2 ماده 55 قانون شهرداری ها، - شهردار ناحیه 6 منطقه دو از اجرای طرح ساماندهی اصناف و رفع سد معبر در معابر اصلی ناحیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، محمد کریمی با اعلام این خبر گفت: طرح ساماندهی اصناف و رفع سد معبر با استناد به تبصره 2 ماده 55 قانون شهرداری ها، با هدف صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از بی انضباطی و هرج ومرج در معابر شهری اجرا می شود.

وی افزود: در همین راستا با توجه به ابلاغ اخطاریه های عدم سد معبر توسط اصناف و تعمیرگاه های خودرو در خیابان زنجان شمالی، خوش شمالی و نصرت، رفع سد معبر و جمع آوری موانع در معابر انجام شد.

شهردار ناحیه 6 در ادامه به اجرای طرح نگهداشت معابر شهری در محور های اصلی و رفع آلودگی های زیست محیطی اشاره کرد و گفت: شستشوی مبلمان های شهری و نرده های ترافیکی، سرپناه های ایستگاه های اتوبوس، پاکسازی جداره های شهری، لایروبی حوضچه های رسوب گیر، انهار روباز و روبسته، شستشوی مخازن و زیر مخزنی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع سد معبر و جمع آوری مزاحمت های شغلی زنجان شمالی

رفع سد معبر و جمع آوری مزاحمت های شغلی زنجان شمالی