مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-19سياسي

تندیس دستگاه برتر به سازمان بیمه سلامت اعطا شد


سازمان بیمه سلامت ایران، در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات تندیس دستگاه برتر را دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در مراسمی که با حضور برگزیدگان حوزه فناوری کشور و همکاران مرکز فناوری اطلاعات و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران برگزار گردید لوح تقدیر به پاس قدردانی از تلاش های سازمان بیمه سلامت ایران، به مهدی رضایی معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران, به عنوان نماینده سازمان اهدا شد.

فاطمه حاج علی عسگری رییس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با شعار ایران هوشمند و متصل ، در 4 گروه تخصصی دولت هوشمند، شبکه ملی اطلاعات، پست هوشمند و صنعت فضایی برگزار شد، لذا سازمان بیمه سلامت در کارگروه دولت هوشمند به انتخاب هیأت داوران حائز رتبه دوم شد.

وی افزود: در این ارزیابی بر اساس شاخص های محور مشارکت الکترونیک، رتبه اول و سوم نداشتیم و مقام برتر به سازمان بیمه سلامت تعلق گرفت.

حاج علی عسگری تاکید کرد: در همین زمینه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهدای لوح تقدیر و تندیس رتبه برتر به جناب آقای دکتر ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و همکاران مرکز فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی در سازمان بیمه سلامت ایران، از تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس دستگاه برتر به سازمان بیمه سلامت اعطا شد

تندیس دستگاه برتر به سازمان بیمه سلامت اعطا شد