مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 00:252023-06-25اقتصادي

وزیر نیرو: تاکنون به 3000 روستا در دولت سیزدهم آبرسانی شده است


وزیر نیرو با اشاره به آبرسانی به 3000 روستا، گفت: طرح جهاد آبرسانی، وسیع ترین طرح عمرانی سراسر کشور است و مجموع پیشرفت ما در 10 هزار روستا، حدود 40 درصد برآورد می,شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در برنامه ثریا در تشریح پروژه های آبرسانی اظهار داشت: ما اگر کارهای مهندسی را با کارهای جهادی ترکیب بکنیم، ظرفیت مناسبی برای کارهای بزرگ در کشور ایجاد می شود، جهادهای آبرسانی در 31 استان کشور در حال فعالیت است.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه در شروع دولت بر اساس بررسی های دقیق کمتر از 80 درصد روستاهای کشور به آب شرب پایدار دسترسی داشتند، گفت: برنامه ریزی کردیم که 16 هزار روستای کشور به شبکه آب شرب کشور متصل شود و هم اکنون تامین آب این روستاها در دستور کار است.

وی افزود: در برق رسانی 99.

7 درصد از جمعیت کشور ما از برق برخوردار هستند، ضریب آبرسانی در کشورهای توسعه یافته بسیار کمتر از ماست و در کشورهای پیشرفته برق رسانی روستایی کمتر از 75 درصد است.

محرابیان با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی سرعت توسعه خدمات بسیار مطلوب بوده است، گفت: ما وظیفه خود می دانیم تا تمام روستاهایی که تامین آب و برق آن ممکن است را برق رسانی و آبرسانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: تاکنون به 3000 روستا در دولت سیزدهم آبرسانی شده است

وزیر نیرو: تاکنون به 3000 روستا در دولت سیزدهم آبرسانی شده است