مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-17بين الملل

شمار تلفات سیل و رانش زمین در کره جنوبی به 39 نفر رسید


پس از کشته شدن دستکم 39 نفر بر اثر سیل و رانش زمین در جریان باران های موسمی در کره جنوبی، رییس جمهوری این کشور وعده داد تدابیر جدیدی را برای مقابله با تغییرات آب و هوایی اتخاذ کند.

- پس از کشته شدن دستکم 39 نفر بر اثر سیل و رانش زمین در جریان باران های موسمی در کره جنوبی، رییس جمهوری این کشور وعده داد تدابیر جدیدی را برای مقابله با تغییرات آب و هوایی اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، در حالی که فصل بارندگی که از اواخر ماه ژوئن آغاز شده به اوج خود رسیده است، بارش های سنگین مناطق مرکزی و جنوبی کره جنوبی را از روز پنجشنبه تحت تاثیر قرار داد و تعداد قربانیان سیل در این کشور را به دستکم 39 نفر رساند.

وزارت کشور کره جنوبی همچنین از مفقود شدن 9 نفر و زخمی شدن 34 نفر دیگر در سراسر این کشور خبر داده است.

12 نفر از کشته شدگان این حادثه در یک تونل شهری در چئونگجو پیدا شدند؛ جایی که 16 وسیله نقلیه از جمله یک اتوبوس روز شنبه بر اثر سیل ناگهانی غرق شدند.

این حادثه انتقادات بسیاری را نسبت به عملکرد مقام های دولتی برای مقابله با شرایط اضطراری به ویژه در هنگام وقوع سیل ایجاد کرده است.

با تغییرات آب و هوایی، بارش باران های موسمی و وقوع سیل در کره جنوبی افزایش یافته و با تغییرات الگوهای آب و هوایی، تعداد بیشتری در این کشور در پی وقوع بلایای ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار تلفات سیل و رانش زمین در کره جنوبی به 39 نفر رسید

شمار تلفات سیل و رانش زمین در کره جنوبی به 39 نفر رسید