مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-22سياسي

نهمین دوسالانه ملی هنر های تجسمی کانون فراخوان داد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این رویداد با هدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعداد های جدید شرکت کنندکان کودک و نوجوان سراسر کشور، - نهمین دوسالانه ملی هنر های تجسمی کانون پرورش فکری با موضوع خانواده من، اقلیم من ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این رویداد با هدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعداد های جدید شرکت کنندکان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه ی ملی و انگیزه بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته های مختلف هنر های تجسمی برگزار می شود.

کانون پرورش فکری در نهمین رویداد ملی هنر های تجسمی علاوه بر اعضای مراکز خود، کودکان و نوجوانان سراسر کشور را مورد توجه خاص خود قرار داده تا آن ها نیز به ارائه اثر بپردازند.

تاکنون هشت دوره دوسالانه ملی هنر های تجسمی از سوی مدیریت آفرینش های ادبی و هنری کانون برگزار شده است و نهمین دوره آن با مشارکت کانون استان همدان در بخش های نقاشی، سفالگری، خوشنویسی و عکاسی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین دوسالانه ملی هنر های تجسمی کانون فراخوان داد

نهمین دوسالانه ملی هنر های تجسمی کانون فراخوان داد