مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-27سياسي

ردپای اعضای گروهک نهضت آزادی در پروژه حذف چریک پیر


در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اصلاح طلبان تندرو معتقد به تحریم انتخابات بودند اما بهزاد نبوی با نگاهی پراتیکی سعی داشت از تحریم انتخابات جلوگیری کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- مشرق نوشت: اعضای جبهه اصلاحات ایران در جلسه روز گذشته خود آذر منصوری دبیر کل غیرقانونی حزب اتحاد ملت را به عنوان رییس جدید جبهه اصلاحات ایران انتخاب کردند.

گفته شده است که او تنها نامزد تصدی ریاست جبهه اصلاحات ایران در این جلسه بود که موفق شد 31 رأی از آرای 41 عضو حاضر در جلسه را به دست آورد، پیش ازاین از چهره هایی همچون علی شکوری راد، حسین مرعشی و محسن هاشمی به عنوان گزینه های ریاست جبهه اصلاحات نام برده شده بود اما هیچ کدام از این اشخاص در روز رأی گیری نامزد انتخابات نشده و منصوری بدون رقیب رییس جدید جبهه اصلاحات شد.

نکته جالب توجه آنکه انتخاب آذر منصوری به مذاق بسیاری از اصلاح طلبان خوش نیامده است تا جایی که بسیاری از روزنامه های اصلاح طلب در شماره امروز خود این خبر مهم را بازتاب نداده تا به نوعی مخالفت خود با این انتخاب عجیب را علنی کنند.

جبهه اصلاحات ایران از ماه پایانی سال 1399 و پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 با حضور 31 حزب اقماری به صورت رسمی اعلام موجودیت کرد و اکنون در حالی وارد سومین سال فعالیت خود شده است که در اسفند سال گذشته، بهزاد نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای اعضای گروهک نهضت آزادی در پروژه حذف چریک پیر

ردپای اعضای گروهک نهضت آزادی در پروژه حذف چریک پیر