مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-22سياسي

دولت سیزدهم مردمی و فساد ستیز است


نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: دولت آیت الله رییسی را یک دولت مردمی و فساد ستیز می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد جباری صبح پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات بندر چارک که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، اظهار کرد: در مقایسه همین سفرهای استانی آیت الله رییسی با دوره های گذشته، می توان به روحیه جهادی وخدمتگزاری دولت سیزدهم پی برد؛ باید اذعان کرد که حذف تشریفات زائد در سفرهای استانی رییس جمهور اقدامی قابل تقدیر است.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس برای فارغ آمدن به مشکلات موجود و خنثی کردن تحریم های ناجوانمردانه اعمال شده به کشور، در کنار دولت قرار دارد.

وی با بیان اینکه، مناطق ساحلی در تمامی کشورها، جز توسعه یافته ترین مناطق آن کشور محسوب می شوند، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بارها برتوسعه این مناطق تاکید داشتند اما متأسفانه مناطق ساحلی در ایران طی دوره های گذشته آنطور که شایسته آن است، توسعه نیافته واین مناطق در شأن ملت ایران نیست.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شاخص های توسعه در بندر چارک وضعیت مناسبی ندارد و زیرساخت های لازم در این منطقه ایجاد نشده است که در همین راستا از دولت مردمی انتظار می رود نسبت به رفع مشکلات این بندر توجه ویژه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم مردمی و فساد ستیز است

دولت سیزدهم مردمی و فساد ستیز است