مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-04اقتصادي

وزارت کار سامانه ای برای شناسایی کامل بیکاران ارائه داده است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه طراحی سامانه ای را از سال گذشته آغاز کرده است که می توان با کمک آن افراد بیکار، جنسیت، - نوع مهارت ها و دانش آنان و .

را شناسایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صولت مرتضوی صبح سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: تاکنون براساس آمایش ها و سنجش هایی که صورت می گرفت، افراد بیکار به صورت کامل شناسایی نمی شدند که با طراحی این سامانه نقیصه یاد شده برطرف شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به موفقیت های دولت سیزدهم در زمینه اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: اسناد دهه 90 که از سوی مرکز آمار ایران و بانک مرکزی ارائه شده، نشان می دهد که کشورمان تقریباً یک دهه با رشد منفی اقتصادی مواجه بوده و همه نماگرها شامل اشتغال، بیکاری، تراز تجاری، صادرات نفتی و غیرنفتی، شکاف طبقاتی و ضریب جینی موید این رشد منفی است.

وی گفت: در همین راستا اساساً به لحاظ سیاست های خصمانه غرب، تقریباً می توان گفت بخشی از صادرات منفی کشور در دهه 90 با چالش جدی مواجه بود، فشار، خیلی سنگین بود و به دلایل مختلف نقطه آسیب کشور ما را نیز شناسایی کرده بودند، رویکرد، تعامل با دو یا سه کشور غربی بود لذا هر وقت سخنی در خصوص رفع مشکلات به میان می آمد می گفتند که باید چند مساله حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کار سامانه ای برای شناسایی کامل بیکاران ارائه داده است

وزارت کار سامانه ای برای شناسایی کامل بیکاران ارائه داده است