مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-12سياسي

32 دستگاه مختلف متولی حجاب و عفاف هستند


نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس با بیان اینکه 32 دستگاه مختلف، متولی حجاب و عفاف هستند، گفت: قانون موجود در خصوص حجاب بسیار کلی نگر بوده و مجلس به دنبال اصلاح آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل عمویی ظهر چهارشنبه در همایش ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به میزبانی مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد، ضمن تحلیل مسائل روز، تاکید کرد: در حوزه حجاب و عفاف باید گفت 32 دستگاه متولی امر هستند.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که دشمنان با یک برنامه ریزی به این مقوله وارد شده اند و ما یک قانون کلی در خصوص حجاب و عفاف داریم که بسیار کلی نگر است لذا نیاز است که لایحه ای ارائه و با یک فوریت آن هم در مجلس موافقت شد تا بتوانیم قانون بهتری درباره حجاب و عفاف داشته باشیم.

عضو خانه ملت به مسائل شهریورماه و مهرماه سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: شهریورماه 401 یکی از پیچیده ترین فتنه ها علیه ایران اسلامی به کار افتاد تا جایی که بازنمایی آن در تمام رسانه های خارج از کشور، برخی را به این تفکر انداخته بود که جمهوری اسلامی ایران در آستانه سقوط قرار دارد.

عمویی با بیان اینکه در همان برهه یکی از دغدغه ها این بود که نیروهای امنیتی و انتظامی چطور با این رویه برخورد می کنند که توصیه نخست صبر بود، ابراز کرد: حتی تا دو و نیم ماه بعد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 دستگاه مختلف متولی حجاب و عفاف هستند

32 دستگاه مختلف متولی حجاب و عفاف هستند