مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-11سياسي

راهبرد ما جلوگیری از تعطیلی واحدهای اقتصادی و احیای بخش های راکد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در مراسم بزرگداشت روز صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه راهبرد ما جلوگیری از تعطیلی واحد های اقتصادی و احیای بخش های راکد است، - استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از راهبردها، جلوگیری از تعطیل شدن واحد های اقتصادی بود و با هماهنگی های صورت گرفته بخشی از واحد های تعطیل نیز به عرصه فعالیت بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در مراسم بزرگداشت روز صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه راهبرد ما جلوگیری از تعطیلی واحد های اقتصادی و احیای بخش های راکد است، اظهار کرد: امروز نیز در نشستی که با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به مزیت های موجود در استان همچون مرز مشترک با کشور های همسایه وجود صنایع مختلف، کشاورزی و دامداری اشاره شد.

نظری ادامه داد: مسائل را باید حل کرد و به رخ کشیدن آن، کمکی به جامعه نمی کند بلکه باید توانمندی ها و قدرت حل مسائل که اکنون در استان وجود دارد، به رخ کشیده شود.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: بدیهی است با توجه به ظرفیت ها و مسائلی که در استان وجود دارد، باید به حل مسائل پرداخت و نیاز به تلاش مضاعف در این خصوص وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد ما جلوگیری از تعطیلی واحدهای اقتصادی و احیای بخش های راکد است

راهبرد ما جلوگیری از تعطیلی واحدهای اقتصادی و احیای بخش های راکد است