مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 00:302023-06-21سياسي

خدمات درمانی تامین اجتماعی در چهارمحال و بختیاری ضعیف است


نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در حوزه خدمات درمان در استان شرایط نامطلوبی داریم هرچند در سه ماهه اخیر چندین پروژه کلنگ زنی شد اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله زیادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه امشب در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با امام جمعه شهرکرد گفت: مسئله اول در چهارمحال و بختیاری این است که 250 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و 80 درصد بیمه شدگان از خدمات درمان تامین اجتماعی استفاده می کنند اما حوزه درمان و خدمات درمان در این استان ضعیف است.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در حوزه خدمات درمان در استان شرایط نامطلوبی داریم هرچند در سه ماهه اخیر چندین پروژه کلنگ زنی شد اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله زیادی است.

وی بیان کرد: امید است در این سفر کلنگ مرکز خدمات درمان شهرستان سامان به زمین خورده شود و برای شهرستان بن نیز برنامه ای صورت گیرد چرا که مردم این شهرستان از خدمات درمانی بی بهره هستند.

راستینه با اشاره به سفر قبل وزیر کار به استان اظهار داشت: در سفر قبل سه پروژه شیر خشک پگاه کلنگ زنی شد که تا امروز 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات درمانی تامین اجتماعی در چهارمحال و بختیاری ضعیف است

خدمات درمانی تامین اجتماعی در چهارمحال و بختیاری ضعیف است