مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 20:402023-07-12سياسي

اقتصاد فرهنگی در حوزه مد و لباس اجرا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به تشکیل کارگروه ساماندهی مد و لباس در استان گفت: استعدادیابی و تمرکز بر اقتصاد فرهنگی زیربنای توسعه فعالیت ها در کارگروه مد و لباس خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعیدجابری انصاری شامگاه چهارشنبه در گفت وگوی زنده تلویزیونی اظها: کرد تنوع فرهنگ ایرانی اسلامی، تار و پود بنیادین مد و لباس ما است و طرح ها و نقوش هنری بیشماری از هنرهای دستی اقوام مختلف برای احیا فرهنگ ایرانی اسلامی احصا شده است و منزلت اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی باید در فعالیت های این حوزه مورد توجه باشد.

وی ضمن قدردانی از حمایت های اسداللهی، معاون اقتصادی استاندار البرز در حمایت و احیا طرح های مرتبط با اقتصاد فرهنگی افزود: نگاه ما این است که پس از شناسایی استعدادهای طراحان حوزه مد و لباس زمینه توسعه فعالیت های اقتصادی آنها را با رویکرد و بن پایه ی فرهنگ در اجرای طرح های اصیل ایرانی - اسلامی فراهم نماییم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: در این راستا طی فراخوان ملی که اخیراً از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز صادر شد بیش از 200 طرح لباس برگرفته از صنایع دستی و هنرهای دستی اقوام از سراسر ایران احصا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد فرهنگی در حوزه مد و لباس اجرا می شود

اقتصاد فرهنگی در حوزه مد و لباس اجرا می شود