مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-22اقتصادي

هوشمندسازی رصد بازار در یزد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از هوشمندسازی رصد بازار و عملیات بازرسی برای اولین بار در شهرستان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی، صبح امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور مدیران کل عضو برگزار شد، بر ضرورت تشدید نظارت ها جهت تعیین وضعیت بازار و بهره گیری از سامانه های نوین در این حوزه تاکید و اظهار کرد: بخشی از ماموریت تحقق شعار سال بر عهده کارگروه تنظیم بازار استان است لذا باید وضعیت قیمت و موجودی کلیه گروه های کالایی مشمول طرح تنظیم بازار به صورت مستمر و جدی تر بررسی  و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

استاندار یزد به برخی اشکالات موجود در شبکه توزیع اقلام اشاره و بر انجام اصلاحات لازم و توجه بیش از پیش بر شبکه توزیع مویرگی تاکید کرد و افزود: سازوکارهایی به منظور افزایش دقت در نظارت ها تعریف و اجرایی خواهد شد.

محمدعلی حاتمی زاده، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد هم با بیان این که  امنیت غذایی یکی از مهمترین اولویت های اجرایی سازمان جهاد کشاورزی است، اظهار کرد: اساس عملیات بازرسی، پیشگیری است و بازرسان در زمان های حساس و بحرانی جامعه، نقش مهمی دارند.

وی افزود: اقداماتی از جمله کلاس های آموزشی و ترویج استانداردهای حرفه ای و اخلاقی، تشویق رقابت سالم و تشدید نظارت با همکاری سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی رصد بازار در یزد

هوشمندسازی رصد بازار در یزد