مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-14اقتصادي

اولویت اصلی در حوزه ورزش، تأمین اعتبار در مناطق روستایی است


اولویت اصلی در حوزه ورزش، تامین اعتبار موردنیاز برای تکمیل طرح های عمرانی ورزشی با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی به خصوص در مناطق روستایی و شهرهای کوچک است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون وزیر ورزش گفت: اولویت اصلی در حوزه ورزش، تامین اعتبار موردنیاز برای تکمیل طرح های عمرانی ورزشی با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی به خصوص در مناطق روستایی و شهرهای کوچک است.

سید محمد پولادگر پنج شنبه 22 تیرماه در بازدید از پروژه های نیمه کاره ورزشی شهرستان کاشمر اظهار کرد: تلاش می شود تصمیمات قبلی که برای پروژه های کاشمر گرفته شده است را اجرایی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اعتبارات مورد نیاز پروژه سالن ورزشی نیمه کاره روستای قوژد با حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی از محل اعتبارات در اختیار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تأمین خواهد شد، افزود: تا قبل از فرا رسیدن 22 بهمن امسال این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان کشور همچنین به وضعیت تنها استخر بخش دولتی این شهرستان اشاره کرد و گفت: مجری پروژه نیز سازمان مسکن و شهرسازی استان بوده و اداره ورزش و جوانان به عنوان دستگاه بهره بردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اصلی در حوزه ورزش، تأمین اعتبار در مناطق روستایی است

اولویت اصلی در حوزه ورزش، تأمین اعتبار در مناطق روستایی است