مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 00:052023-07-17اجتماعي

از حضور 4 میلیونی شهروندان در جشن غدیر تا تامین بیش از 80 درصد هزینه ها توسط مردم


معاون اجتماعی شهرداری تهران در خصوص برگزاری جشن غدیر در تهران گفت:حدود 4 میلیون نفر در جشن غدیر شرکت کردند و بیش از 80 درصد هزینه ها توسط مردم تامین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس،  آمار دقیقی در خصوص کودکان کار وجود ندارد.

بخش قابل توجهی از کودکان کار و خیابانی ازکشورهای اتباع افغانستانی، پاکستانی و عراق به ایران آمده و بیشتر آنها افغان هستند.

  در حوزه معضل کودکان کار 13 دستگاه مسئولیت دارند و نهادهای متولی در امر کودکان خیابانی شامل؛ نیروی انتظامی، وزارت دادگستری، وزارت بهداشت، وزارت کار، شهرداری، سازمان بیمه، سازمان صدا و سیما، جمعیت هلال احمر، وزارت آموزش و پرورش و کمیته امداد است.

شهرداری تهران نیز یکی از دستگاه های متولی برای این امر است، هرچند که در دوره گذشته معضلات اجتماعی از نگاه مدیران شهری دور ماند و در واقع اعتقادی به رفع  آسیب های اجتماعی توسط شهرداری نداشتند، اما مدیریت فعلی شهر نگاهی خلاف جهت مدیران گذشته را در پیش گرفت و اقدام به ساماندهی کرد.

 بیش از 21 هزار معتاد متجاهر در شهر تهران وجود داشت، کودکان خیابانی که بخشی از کودکان کار هستند از دیگر معضلات این شهر است و مشکلات دیگری هم در ارتباط با تکدی گری ناشی از فقر  وجود دارد و قطعا شهرداری تهران در راستای رفع این آسیب ها اقدامات موثری را با مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور 4 میلیونی شهروندان در جشن غدیر تا تامین بیش از 80 درصد هزینه ها توسط مردم

از حضور 4 میلیونی شهروندان در جشن غدیر تا تامین بیش از 80 درصد هزینه ها توسط مردم