مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-24فرهنگي

ریچارد فورد در آستانه 80 سالگی کتاب جدیدش را منتشر کرد


نویسنده آمریکایی که به خاطر خلق آثاری چون «روز استقلال» شناخته می شود و دو جایزه پولیترز در کارنامه دارد، هشتمین رمانش را منتشر کرد.

- نویسنده آمریکایی که به خاطر خلق آثاری چون روز استقلال شناخته می شود و دو جایزه پولیترز در کارنامه دارد، هشتمین رمانش را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گاردین، ریچارد فورد نویسنده آمریکایی به تازگی هشتمین رمانش را با عنوان مال من باش منتشر کرده است.

این نویسنده آمریکایی در مورد پنجمین و آخرین رمانی که درباره شخصیت فرانک باسکومب نوشته، اینکه چرا ترامپ دوباره انتخاب نمی شود و سختی نوشتن صحبت کرده است.

فرانک باسکومب، معروف ترین شخصیتی است که فورد خلق کرده است.

باسکومب اولین بار سال 1986 در رمانی به نام ورزشی نویس ظاهر شد و مردی آمریکایی است که پس از مرگ پسر خردسالش دچار بحران وجودی می شود، رمان نویسی شکست خورده که تبدیل به روزنامه نگار ورزشی شده است.

پس از آن 3 کتاب دیگر درباره او منتشر شد که روز استقلال در سال 1995 و دومین کتاب مجموعه برنده جایزه پولیتزر داستان شد - و اکنون پنجمین کتاب درباره این شخصیت که از قبل اعلام شده آخرین کتاب این مجموعه خواهد بود با عنوان مال من باش منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریچارد فورد در آستانه 80 سالگی کتاب جدیدش را منتشر کرد

ریچارد فورد در آستانه 80 سالگی کتاب جدیدش را منتشر کرد