مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:202023-06-28سياسي

مهار تورم منوط به توسعه پایدار اقتصاد است


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در همایش امنیت سرمایه گذاری گفت: برگزار کنندگان این همایش بر این اعتقادند که مهار تورم و رشد تولید بدون توسعه پایدار اقتصاد صورت نخواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، محمدباقر الفت، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه صبح امروز همایش امنیت سرمایه گذاری اظهار کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند: اقتصاد یک نقطه کلیدی تعیین کننده است، اقتصاد قوی عامل سلطه ناپذیری و نفوذ ناپذیری کشور است.

به عنوان اصل کلی و خدشه ناپذیر این انتظار عمومی وجود دارد نظام اقتصادی همراه با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی باشد تا اختلاف طبقاتی از میان برداشته شود و یا به حداقل برسد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه ایجاد امنیت پایدار در حوزه اقتصاد مهمترین هدف برگزاری این همایش است، گفت: برگزار کنندگان این همایش بر این اعتقادند که مهار تورم و رشد تولید صورت نخواهد گرفت مگر از طریق توسعه پایدار اقتصادی.

وی افزود: امیداوریم برگزاری این همایش انعکاس دهنده وجود اراده قوی و مستحکم در میان عناصر حاکمیت و موجب برقراری و صیانت امنیت اقتصادی در کشور شود.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار تورم منوط به توسعه پایدار اقتصاد است

مهار تورم منوط به توسعه پایدار اقتصاد است