مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-25ورزشي

واکنش مدیرکل تهران به استوری خبرساز ناهید کیانی


مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو گفت: ناهید کیانی تا حدودی عجله کرده است زیرا او از نظر مادی و معنوی تحت حمایت یکی از دستگاه های اجرایی قرار خواهد گرفت.

- مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو گفت: ناهید کیانی تا حدودی عجله کرده است زیرا او از نظر مادی و معنوی تحت حمایت یکی از دستگاه های اجرایی قرار خواهد گرفت.

علی جوادی در گفت وگو با ایسنا، درباره استوری اخیر ناهید کیانی که از پاداش 5 میلیون تومانی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به او داده شده در حالی که توانسته اولین مدال طلای تاریخ تکواندوی زنان ایران را در مسابقات جهانی کسب کند، اظهار کرد: کیانی نباید در این زمینه زود قضاوت می کرد و از این موضوع ناراحت می شد، افتخارآفرینی او باعث خوشحالی تمام ملت ایران شد و بعد از این او تحت حمایت یکی از دستگاه های اجرایی قرار خواهد گرفت تا بدون دغدغه و استرس ورزش حرفه ای خود را ادامه دهد.

مبلغ 5 میلیون تومان نیز به دلیل این که داخل تقدیرنامه او خالی نباشد به او اهدا، شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار به دستور استاندار تهران و با هدف حمایت از قهرمانان و مدال آوران استان تهران مقرر شد هریک از دستگاه های استانی حامی مالی یکی از قهرمانان تهرانی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیرکل تهران به استوری خبرساز ناهید کیانی

واکنش مدیرکل تهران به استوری خبرساز ناهید کیانی