مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:302023-06-25اقتصادي

سهمیه پنل خورشیدی عشایر در همدان اختصاص یابد.


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماداری همدان گفت: مشکل جاده، تانکر آب، تخصیص سهمیه پنل خورشیدی و تسهیلات سهمیه عشایر از مشکلاتی است که متاسفانه امور عشایری استان آنها را پیگیری نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر صبح امروز در بازدید از عشایر بالادست منطقه ورکانه و دیدار با مردم عشایر در محل چادرهای عشایر اظهار کرد: مردم عشایر پرتلاش، کم توقع و محور تولید هستند که با خدمات دهی درست نباید اجازه ندهیم جمعیت عشایر کم و به زندگی شهری اضافه شود.

وی گفت: 25 درصد گوشت قرمز را عشایر تولید می کنند و همه دستگاهها باید وظایف قانونی خود را در حوزه عشایر را  انجام دهند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان تاکید کرد: در سفر رییس جمهور وهیات دولت به استان همدان و با پیگیری استاندار اعتبارات خوبی برای عشایر در نظر گرفته شده که باید توسط امور عشایری پیگیری شود.

وی تصریح کرد: جاده مسیر رفت و آمد، تانکر آب، معلم عشایری، سهمیه پنل خورشیدی، خراب شدن مراتع و تسهیلات سهمیه عشایر از مشکلات اصلی عشایر است که متاسفانه از طرف امور عشایری استان پیگیری نشده که در سال جاری باید پیگیری شود.

ربانی مهر تاکید کرد: اختصاص وام عشایر به بانک سامان اشتباه است و این بانک در شهرستان ها شعبه ندارد، باید تسهیلات عشایر را به بانک کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه پنل خورشیدی عشایر در همدان اختصاص یابد.

سهمیه پنل خورشیدی عشایر در همدان اختصاص یابد.