مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-01سياسي

نقش آفرینی جهادگران در تداوم راه شهدای دفاع مقدس است


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه البرز گفت: نقش آفرینی جهادگران در مناطق کم برخوردار کشور تداوم راه شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

- سرهنگ محمد فلاحتکار در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جهادگران سازمان بسیج سازندگی سپاه البرز با همکاری دانشجویان جهادی در مناطق کم برخوردار استان همدان به مردم خدمت رسانی می کنند، اظهار کرد: بسیجیان جهادی از 8 تا 18 مردادماه امسال در شهرستان رزن از توابع همدان ایفای نقش و گفتمان جهادی را به مردم منطقه منعکس می کنند.

وی با بیان اینکه حضور مؤثر و تأثیر گذار جهادگران همانند تداوم راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است، بیان کرد: عملیات جهادی دانشجویی با استعانت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، راه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای رسیدن به تمدن اسلامی ادامه می دهد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز تصریح کرد: دانشجویان جهادی البرز از دانشگاه های خوارزمی، فرهنگیان خواهر و برادر، آزاد واحد کرج، آزاد واحد هشتگرد، هنر رسام و غیره در اردوی جهادی عهد خدمت 3 حضور دارند و در عرصه های فرهنگی، هنری، رسانه، آموزشی، دامپزشکی و غیره به مردم منطقه سردرود رزن خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه پیش بینی شده تا پایان سال نسبت به تحویل 50 واحد مسکونی به اقشار کم برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی جهادگران در تداوم راه شهدای دفاع مقدس است

نقش آفرینی جهادگران در تداوم راه شهدای دفاع مقدس است