مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-13بين الملل

500 خلبان ارتش صهیونیستی در اعتراض به اصلاحات قضایی دست از کار می کشند


رسانه های اسراییلی گزارش دادند که حدود 500 خلبان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارند تا در اعتراض به طرح جنجالی«اصلاحات قضایی» فعالیت های خود را به حالت تعلیق درآورند.

- رسانه های اسراییلی گزارش دادند که حدود 500 خلبان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارند تا در اعتراض به طرح جنجالی اصلاحات قضایی فعالیت های خود را به حالت تعلیق درآورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی، گفت، صدها تن از نظامیان سابق خدمه هوایی صبح امروز پیامی را در حمایت از خلبانان ذخیره ارسال کردند با این مضمون که آنها از اقدامات اعتراضی خلبانان از جمله تعلیق فوری خدمتشان حمایت می کنند.

این نهاد اعلام کرد که در میان امضاکنندگان نامه، افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی از جمله دان حالوتس، رییس سابق ستاد ارتش صهیونیستی نیز حضور داشتند.

برخی از آنها در دیدار با تومر بار، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفتند که از خدمت به دولتی که به سمت دیکتاتوری می رود می ترسند.

بنا بر این گزارش، در هفته های اخیر و با شروع اعتراضات علیه طرح اصلاحات قضایی، صدها تن از نظامیان فعال و ذخیره اعلام کردند که در صورت تصویب پیش نویس طرح کابینه در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)، فعالیت خود را متوقف خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 خلبان ارتش صهیونیستی در اعتراض به اصلاحات قضایی دست از کار می کشند

500 خلبان ارتش صهیونیستی در اعتراض به اصلاحات قضایی دست از کار می کشند