مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 21:402023-07-14سياسي

آرامگاه استاد محمد معین توسعه می یابد


رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور از توسعه آرامگاه استاد محمد معین خبر داد و گفت: انجمن مفاخر سعی دارد تا این چنین استادانی را برای نسل جدید معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، محمود شالویی عصر امروز در مراسم سالگرد استاد دکتر محمد معین در مزار این استاد با بیان اینکه سرشت مردم گیلان با هنر، علم و ادبیات آمیخته شده است، اظهار کرد: مردم این استان یکی از فرهنگی و هنرمندترین مردمان کشور در طول تاریخ هستند که استادان بسیاری را در عرصه های علمی و ادبی به جهان معرفی کردند.

  وی با اشاره به تأثیر برگزاری مراسم پاسداشت فرهیختگان جامعه در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی گفت: دشمن همواره در تلاش برای نابودی فرهنگ و هویت زدایی در کشور است که باید با برگزاری چنین مراسماتی از بروز چنین اتفاقی در کشور جلوگیری کرد.

  رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور با تأکید بر لزوم توجه به شخصیت ایرانی اسلامی استاد دکتر محمد معین در طول تاریخ بیان کرد: مطالعه آثار استاد معین به خوبی نشان می دهد که این استاد در کتب خود در کنار توجه به اسلام به هویت ایرانی هم توجه جدی داشتند به طوری دکتر مطهری همواره از وی به نیکی یاد کردند.

  شالویی با اشاره به شخصیت علمی و دینی استاد دکتر محمد معین افزود: توجه به زمان و پروردگار، ذکر نکات دقیق در آثار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامگاه استاد محمد معین توسعه می یابد

آرامگاه استاد محمد معین توسعه می یابد