مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 07:302023-06-27اجتماعي

نیازمندان واقعی در ایلام برای دریافت نذورات قربانی شناسایی و اولویت بندی شده اند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اعلام اینکه این دستگاه مانند سال های گذشته آماده دریافت نذورات قربانی مردم نوعدوست استان جهت توزیع در بین نیازمندان است راه های مشارکت مردم نیکوکار استان در این کار خیر را تشریح کرد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اعلام اینکه این دستگاه مانند سال های گذشته آماده دریافت نذورات قربانی مردم نوعدوست استان جهت توزیع در بین نیازمندان است راه های مشارکت مردم نیکوکار استان در این کار خیر را تشریح کرد.

رضا طاهری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دفاتر کمیته امداد استان در همه مناطق و شهرستان ها، مراکز نیکوکاری و قربانگاه های تدارک دیده شده آماده دریافت دام زنده، گوشت قربانی و یا وجوهات نقدی مردم نوعدوست استان و پس از آن ذبح و بسته بندی نذورات قربانی جهت توزیع در بین نیازمندان است.

وی افزود: علاوه بر پایگاه ها و قربانگاه های در نظر گرفته شده جهت دریافت دام و نذورات قربانی، مردم نوعدوست استان می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #1*084*8877* و همچنین شماره کارت 0354-5003-9979-6037 نذورات خود را نقدی پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه نیازمندان واقعی با میزان فقر بالا جهت دریافت نذورات قربانی شناسایی و اولویت بندی شده اند، تصریح کرد: در این زمینه کودکان دارای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمندان واقعی در ایلام برای دریافت نذورات قربانی شناسایی و اولویت بندی شده اند

نیازمندان واقعی در ایلام برای دریافت نذورات قربانی شناسایی و اولویت بندی شده اند