مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 20:402023-07-04سياسي

برپایی 12 ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیر خم در بهشت زهرا (س)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه هماهنگی جهت اجرای برنامه های عید غدیر خم در سازمان بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور معاونین، - برپایی 12 ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیر خم در بهشت زهرا (س) جلسه هماهنگی جهت اجرای برنامه های عید غدیر خم در سازمان بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور معاونین، شهرداران نواحی و دیگر مسئولان این سازمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه هماهنگی جهت اجرای برنامه های عید غدیر خم در سازمان بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور معاونین، شهرداران نواحی و دیگر مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد تا از روز پنج شنبه 15 و روز جمعه 16 تیر همزمان با روز عید غدیر خم در قالب 12 ایستگاه صلواتی در قطعات مختلف بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام راحل از زائرین پذیرایی شود.

همچنین در حرم مطهر امام راحل علاوه بر برپایی ایستگاه صلواتی، جشن عید غدیر خم با اجرای برنامه های متنوع از جمله مدیحه سرایی، برنامه های ویژه کودکان و نورافشانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ علاوه بر 12 ایستگاه صلواتی سازمان بهشت زهرا (س) در قطعات مختلف و همچنین در حرم مطهر امام راحل، ایستگاه های صلواتی مردمی نیز همزمان با عید غدیر خم در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برپا خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 12 ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیر خم در بهشت زهرا (س)

برپایی 12 ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیر خم در بهشت زهرا (س)