مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-16بين الملل

هیلی: سرویس مخفی برای محافظت از بایدن،قضیه کوکایین رالاپوشانی کرد


نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، سرویس مخفی این کشور را به سرپوش گذاشتن روی ماجرای کشف کوکایین در کاخ سفید برای محافظت از پسر رییس جمهور آمریکا متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نیکی هیلی، فرماندار پیشین کارولینای جنوبی و نامزد انتخابات 2024 ریاست جمهوری آمریکا می گوید که سرویس مخفی این کشور برای محافظت از هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رییس جمهور کنونی آمریکا، ماجرای کشف کوکایین در کاخ سفید را لاپوشانی کرده است.

هیلی در گفت وگو با تاکر کارلسون، مجری اخراجی شبکه فاکس نیوز، گفت که به باور او، سرویس مخفی آمریکا در یک مخفی کاری دخالت داشته است و همچنین اضافه کرد که این مخفی کاری، یا برای حفاظت از هانتر بایدن بوده یا شخصی دیگر که به رییس جمهور آمریکا نزدیک است.

وی تاکید کرد: قویا معتقدم که ماجرا، لاپوشانی و سرپوش گذاشتن بوده است؛ حالا یا برای هانتر بایدن، یا شخصی دیگر که به رییس جمهور آمریکا خیلی نزدیک است و آنها نمی خواهند هویت او را فاش کنند.

یکی از ماموران سرویس مخفی آمریکا دوم ژوئن(12خرداد) حدود یک گرم کوکایین را در کمد انباری در بال غربی ورودی اختصاصی کاخ سفید، کشف کرد.

براساس گزارش های قبلی، این کمد در دیدرس هیچکدام از دوربین های نظارتی نبوده است! با این حال، هیلی مخالف این ادعاست و تاکید دارد ایو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیلی: سرویس مخفی برای محافظت از بایدن،قضیه کوکایین رالاپوشانی کرد

هیلی: سرویس مخفی برای محافظت از بایدن،قضیه کوکایین رالاپوشانی کرد