مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-13بين الملل

شهرستان کلات نیازمند پایگاه های اورژانس بیشتری است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلات گفت: با توجه به شرایط ویژه و پهنه وسیع جغرافیایی کلات و همچنین مأموریت های بی شمار اورژانس 115 این شهرستان، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلات گفت: با توجه به شرایط ویژه و پهنه وسیع جغرافیایی کلات و همچنین مأموریت های بی شمار اورژانس 115 این شهرستان، منطقه نیازمند احداث پایگاه اورژانس بیشتر است.

زین العابدین آزاد در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: شهرستان کلات با جمعیت تقریبی 40 هزار نفری دارای 4 پایگاه اورژانس 115 جاده ای (پساکوه)، شهری جاده ای (زاوین و لاین) و شهری (شهر کلات) است.

وی عنوان کرد: مطابق استاندارهای کشوری هر پایگاه 115 کلات نیز دارای یک آمبولانس و تیم فعال شبانه روزی و یک کد یدک است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلات با بیان اینکه پایگاه های 115 کلات همگی در فاصله کمتر از 50 کیلومتری نسبت به هم قرار دارند، عنوان کرد: علیرغم کمبود شدید ناوگان آمبولانس فوریت های پزشکی در استان و کشور که بعضاً در مرکز استان ممکن است به دلیل استهلاک بالا، خرابی، نیاز به تعمیرات و….

پایگاه های 115 در ایامی از سال از چرخه خدمات رسانی خارج شوند اما پایگاه های 115 شهرستان کلات نه تنها تاکنون هیچ کدام از چرخه خدمات رسانی خارج نشده اند بلکه در مواقعی که یکی از پایگاه ها در حال مأموری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان کلات نیازمند پایگاه های اورژانس بیشتری است

شهرستان کلات نیازمند پایگاه های اورژانس بیشتری است