مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-10ورزشي

توسعه زیرساخت های ورزشی در خوسف/ 4 زمین چمن مصنوعی احداث می شود


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف از احداث و بهره برداری چهار زمین چمن مصنوعی در شهرستان تا دهه فجر سال جاری خبر داد.

- حمید مالکی نژاد در گفت و گو با مهر با اشاره به اهمیت ورزش در روحیه جوانان و نوجوانان بیان کرد: توسعه زیرساخت های ورزشی نقش بسزایی در ایجاد نشاط اجتماعی دارد که همواره مورد توجه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر چهار زمین چمن مصنوعی با مشارکت خیرین و اهالی روستاها و همچنین همکاری بنیاد علوی در روستاهای نصرآباد، بین آباد در بخش مرکزی و روستاهای بصیران و گل در بخش ماژان دردست احداث است.

مالکی نژاد با بیان اینکه اهالی روستای نصرآباد با جذب کمک خیرین و بنیاد علوی در کمترین زمان این زمین چمن مصنوعی را به مساحت هزار و 500 متر مربع آماده کرده اند، افزود: این زمین در مراحل پایانی نصب چمن قرار دارد و تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید وی با بیان اینکه کار نصب چمن روستای بین آباد تا پایان هفته انجام خواهد شد، گفت: آماده سازی زمین های چمن مصنوعی روستاهای بصیران وگل در بخش ماژان حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان تیر ماه کار نصب آن چمن انجام می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف ادامه داد: با بهره برداری از این چهار زمین چمن مصنوعی تا دهه فجر زمین های چمن مصنوعی شهرستان به هفت زمین چمن خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های ورزشی در خوسف/ 4 زمین چمن مصنوعی احداث می شود

توسعه زیرساخت های ورزشی در خوسف/ 4 زمین چمن مصنوعی احداث می شود