مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-18سياسي

لزوم قانونی شدن لایحه همسان سازی حقوق شاغلان و بازنشسته ها


مدیر صندوق بازنشستگی استان البرز، با بیان اینکه قانونی شدن لایحه هیات سازی حقوق شاغلان و بازنشسته ها قانونی است، گفت:دولت طبق ماده 30 برنامه ششم توسعه مکلف بود که عدالت پرداخت ها را بین شاغلان و بازنشسته ها رعایت کند و این قانون چند سال اجرا شد و بازخوردهای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا جلالی، مدیر صندوق بازنشستگی استان البرز، امروز در مراسم پاسداشت استان البرز که به میزبانی موسسه رازی برگزار شد، با بیان اینکه نامگذاری روز خانواده و تکریم بازنشستگان، در سال 1386 به پیشنهاد صندوق بازنشستگی به شورای فرهنگ عمومی پیشنهاد و در تقویم رسمی کشور ثبت شد، گفت: امسال 18 دوره از مراسم پاسداشت بازنشستگان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی وظیفه خود می داند که این مراسم را هر ساله برگزار کند، افزود: اگر چه تکریم واقعی از بازنشستگان، تامین آتیه امیدبخش برای آن ها است و دولتمردان وظیفه دارند بازنشستگان را پس از 30 یا 35 سال خدمت و فعالیت، تکریم کرده و معیشت مناسبی برای آنان فراهم کنند.

جلالی اشاره ای به انتخاب بازنشستگان نمونه اشاره و گفت: از نظر ما تمام بازنشستگان که با صبر و بردباری و شکیبایی، شرایط سخت معیشتی را تحمل و زندگی خود را اداره می کنند، نمونه و شایسته تقدیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم قانونی شدن لایحه همسان سازی حقوق شاغلان و بازنشسته ها

لزوم قانونی شدن لایحه همسان سازی حقوق شاغلان و بازنشسته ها