مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-15بين الملل

پرونده ترامپ، دامادش را هم به دادگاه کشاند


داماد دونالد ترامپ در میان چندین شاهدی است که در هفته های گذشته درباره تلاش های این رییس جمهوری سابق آمریکا برای ابطال نتیجه انتخابات 2020 ایالات متحده در مقابل هیئت منصفه شهادت دادند.

- داماد دونالد ترامپ در میان چندین شاهدی است که در هفته های گذشته درباره تلاش های این رییس جمهوری سابق آمریکا برای ابطال نتیجه انتخابات 2020 ایالات متحده در مقابل هیئت منصفه شهادت دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت روزنامه گاردین، جارد کوشنر، مشاور سابق کاخ سفید و داماد دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در ماه گذشته میلادی در دادگاه فدرال واشنگتن شهادت داد و گفت که فکر می کند ترامپ واقعاً به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا باور داشت.

براساس گزارش نیویورک تایمز، جلسه پرسش و پاسخ از کوشنر در شرایطی برگزار شد که دادستان ها به دنبال آن هستند تا مشخص کنند که آیا این رییس جمهوری سابق آمریکا می دانست که تلاش هایش برای ماندن در قدرت بر پایه دروغ است یا خیر.

همچنین شبکه خبری سی ان ان ضمن تأیید گزارش روزنامه نیویورک تایمز از برگزاری این دادگاه ها، گزارش داد که هوپ هیکس دستیار سابق ترامپ هم در مقابل هیئت منصفه حاضر شده است.

دیگر دستیاران و مشاوران ترامپ هم پیش ازاین به دادگاه فراخوانده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ترامپ، دامادش را هم به دادگاه کشاند

پرونده ترامپ، دامادش را هم به دادگاه کشاند