مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-07ورزشي

ساعی: بزرگی جوان با آتیه ای است و به پاک بودن او اطمینان داریم


رییس فدراسیون تکواندو با حضور در منزل بزرگی گفت: دانیال از جوانان با آتیه تکواندو ایران است و به پاک بودن او اطمینان داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو کشورمان امروز (جمعه) به همراه عالیشان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران، فیض الله نفجم رییس هیات تکواندو استان مازندران و سرمربی تیم ملی نوجوانان و حیدری رییس هیات تکواندو بابل با حضور در منزل دانیال بزرگی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان و با خانواده وی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار مشکلات این قهرمان با اخلاق کشورمان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد برخی با کمک مسئولان این مشکلات مرتفع گردد.

بر همین اساس مشکل شغل وی رفع و از صبح فردا در محل کار خود حضور خواهد داشت.

 ضمن اینکه با مساعدت رییس فدراسیون و همکاری هیات تکواندو استان، وی به زودی در کلاس های مربیگری شرکت کرده و پس از دریافت مدرک مربیگری، به آموزش تکواندو خواهد پرداخت.

  ساعی در حاشیه این دیدار، گفت: دانیال از جوانان با آتیه تکواندو ایران است و به پاک بودن او اطمینان داریم و از والدین او برای تربیت این جوان افتخارآفرین تشکر کنم.

 اینجا هستم به او و خانواده اش بگویم که فدراسیون از تمام توان خود برای دفاع از این قهرمان ارزنده و با اخلاق استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعی: بزرگی جوان با آتیه ای است و به پاک بودن او اطمینان داریم

ساعی: بزرگی جوان با آتیه ای است و به پاک بودن او اطمینان داریم