مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-01اقتصادي

عملیات اجرایی سد«مشمپا»تا یک ماه آینده آغاز می شود


مدیرعامل آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه حق آبه ای که برای کشاورزان طارم از رودخانه قزل اوزن تثبیت شده است 109.

5 میلیون مترمکعب است، گفت: احتمالا در مدت یک ماه آینده عملیات اجرایی سد مشمپا استارت بخورد و به محض این اقدام بحث تکمیلی سد پاوه رود نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اکبر باقری، مدیرعامل آب منطقه ای زنجان، در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان در رابطه با حق آبه ای رودخانه قزول اوزن برای کشاورزان طارم اظهار داشت: حق آبه ای که برای کشاورزان طارم از این رودخانه ثبیت شده است 109.

5 میلیون مترمکعب است.

مدیرعامل آب منطقه ای زنجان با اشاره به اینکه در طارم برای حدود 12 هزار هکتار اراضی حق آبه دریافت می شود، گفت: سد پاوه رود 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیگیر هستیم تا بتوانیم این طرح را به صورت سد تعریف کنیم چرا که پاوه رود به عنوان بند تنظیمی سد مشمپا تعریف شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه سد مشمپا به لحاظ کیفی دچار سوال شد در بحث موافقت نامه ها مورد تایید قرار نگرفت و از چند سال قبل به همان صورت باقی ماند اما به دنبال رایزنی هستیم و احتمالا در مدت یک ماه آینده عملیات اجرایی سد مشمپا استارت خواهد خورد و به محض این اقدام بحث تکمیلی سد پاوه رود نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی سد«مشمپا»تا یک ماه آینده آغاز می شود

عملیات اجرایی سد«مشمپا»تا یک ماه آینده آغاز می شود