مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-15فرهنگي

تجلیل از برگزیدگان پویش «من و قصه های باباآذر» در ماه مهر


معاون امور کتابخانه های استان یزد با اشاره به برگزاری دومین دوره پویش «من و قصه های بابا آذر» از 18 تیر تا 31 شهریور گفت: برگزیدگان نیمه مهرماه تجلیل می شوند.

- یزد- معاون امور کتابخانه های استان یزد با اشاره به برگزاری دومین دوره پویش من و قصه های بابا آذر از 18 تیر تا 31 شهریور گفت: برگزیدگان نیمه مهرماه تجلیل می شوند.

حامد عطارها در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری برنامه های فرهنگی و فعالیت های حوزه امور کتابخانه ای پیش رو همانند جشنواره کتابخوانی رضوی، دومین پویش من و قصه های باباآذر، برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانی، دوره های کسب وکارهای کوچک و انجام فرایند رف خوانی و دیگر برنامه های متعددی که توسط نهاد کتابخانه های عمومی در سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری 400 کلاس اوقات فراغت در برنامه تابستانی کتابخانه های عمومی استان، افزود: همت و همراهی همکاران نجیب و پرتلاشم همچون گذشته نیز استمرار داشته باشد تا شاهد اجرای هرچه بهتر این برنامه ها باشیم.

معاون امور کتابخانه های استان یزد همچنین بر اهتمام کتابدارن به منظور دعوت از عموم مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تاکید کرد و اظهار داشت: این جشنواره تا مهر تمدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از برگزیدگان پویش «من و قصه های باباآذر» در ماه مهر

تجلیل از برگزیدگان پویش «من و قصه های باباآذر» در ماه مهر