مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-10پزشكي

میانگین مرگ ومیر در بیمارستان های سمنان پایین تر از شاخص کشوری است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پایین تر بودن میانگین مرگ و میر در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان نسبت به شاخص کشوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: میانگین مرگ داخل بیمارستان های زیرپوشش این دانشگاه برابر با 3/5 درصد بوده و این شاخص در کشور 3/6 درصد مراجعان است و این نشان می دهد که کیفیت مراقبت و خدمات در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه مطلوب تر از میانگین کشوری است که با تلاش کادر پرتلاش درمان حاصل شد.

 وی تأکید کرد: همواره در تلاش هستیم با ارتقای داتش و توانمندی ها و بهبود امکانات کیفیت خدمت رسانی را افزایش دهیم و در حال حاضر در بیمارستان های دانشگاه 856 تخت فعال وجود دارد و بیش از هزار کادر پرستاری در حال خدمت رسانی به مردم شریف استان سمنان هستند و متوسط اقامت بیماران در این بیمارستان ها برابر با 3/7 روز است که این شاخص هم در مقایسه با شاخص کشوری که برابر با 3/9 روز است، مطلوب تر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت در کشور برابر با 67 درصد است، گفت: در مناطق زیرپوشش دانشگاه ضریب اشغال تخت 67/1 درصد است و سرانه تخت فعال در بیمارستان ها نسبت به جمعیت زیرپوشش دانشگاه برابر با 1/91 تخت بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین مرگ ومیر در بیمارستان های سمنان پایین تر از شاخص کشوری است

میانگین مرگ ومیر در بیمارستان های سمنان پایین تر از شاخص کشوری است