مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:502023-06-27اقتصادي

تأکید بر نقش مشارکت زنان در احیا، توسعه و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: برای حفاظت، توسعه و احیا منابع طبیعی باید پتانسیل بالقوه زنان که امروزه در بسیاری از امور پیشرو هستند را جدی بگیریم و خرد ملی را پشتوانه اقدامات خود قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عباسعلی نوبخت رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور امروز در همایش گردهمایی مدیران ادارات منابع طبیعی و روسای مراکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی منطقه 2 کشور که به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور مدیران ادارات منابع طبیعی و مرکز تحقیقات کشاورزی 11 استان کشور برگزار شد، اظهار کرد: هم افزایی اجرا و تحقیقات دو عامل مهم در بهبود و کارایی مثبت و نتایج موفقیت آمیز طرح ها به خصوص طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تاثیرگذار است.

 وی ادامه داد: بهبود کارایی و افزایش کیفیت نتیجه این هم افزایی است و با برنامه ریزی و تحلیل موضوع، تشکیل تیم اجرا و تحقیقات در کنار هم، اجرا و پیگیری، ارزیابی و بهبود تمرکز بین منابع انسانی و سرمایه ای می توان این کار را به درستی به سرانجام رساند.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور افزود: اگر می خواهیم به هدف مطلوب یعنی حفاظت، توسعه و احیا منابع طبیعی برسیم باید به تعبیری پوست اندازی کنیم و از ظرفیت هایی همانند پتانسیل بالقوه زنان که امروزه در بسیاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر نقش مشارکت زنان در احیا، توسعه و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی

تأکید بر نقش مشارکت زنان در احیا، توسعه و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی