مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-15اقتصادي

انجام 2224 بازرسی کیفیت کالاهای تحت پوشش استاندارد کرمانشاه


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از انجام 2 هزار و 224 بازرسی کیفیت کالاهای تحت پوشش استاندارد کرمانشاه در سه ماهه اول امسال خبر داد.

- مهدی حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طرح طاها) به عنوان یکی از طرح های راهبردی سازمان ملی استاندارد ایران با هدف حفظ سلامت و ایمنی جامعه، حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اعتمادسازی و توجه عموم به علامت استاندارد در راستای جلوگیری از عرضه کالاهای فاقد علامت استاندارد در استان اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح نظارت بر کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری در همه واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی و کشاورزی صنایع برق و الکترونیک، مصالح ساختمانی، عیار مصنوعات طلا.

شیمی و پتروشیمی و مهندسی پزشکی و… در چند مرحله از سوی بازرسان به انجام می رسد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: در سه ماهه اول از مجموع 2 هزار و 244 بازرسی از فروشگاه ها و واحدهای صنفی بازار استان تعداد 263 مورد کالای فاقد علامت استاندارد و فاقد کد 10 رقمی استاندارد شناسایی شد که با تعهد از واحد صنفی مربوطه برای عودت و عدم تکرار فروش اینگونه اجناس، اقدام شده است و همچنین تعداد 83 کالای مشکوک به جعل علامت استاندارد شامل فرآورده رنگ، سیم و کابل، محافظ برق، صنایع غذایی و و صنایع شیمیایی کشف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 2224 بازرسی کیفیت کالاهای تحت پوشش استاندارد کرمانشاه

انجام 2224 بازرسی کیفیت کالاهای تحت پوشش استاندارد کرمانشاه